Wednesday, February 13, 2008

Keeping the link... the Gym... and Ohhhh it's so cute, I can't wait to show you all... (**EDITED at bottom of post)

I'm keeping the link for the giveaway right here on top! :)
***Don't forget about my giveaway! Here is the "Link" that will take you to that blog post. Make sure you leave a comment if you want to be in the drawing!!!***

So I decided since I was gettin' all bronz-ay for summer I should hit the gym.

Let me just start out with the tanning. Yes, I know it's not good for you (really) but I think I have become addicted! SERIOUSLY addicted! I mean, I was getting close to having to attend TA (no that's not what you think it is, lol), Tanners Anonymous. It's just that I am cold all the time and the weather has been cold here and it feels so warm and good! I go in the bed (Ultrabronze) that cuts out 99% of the UVB rays, so that's good. 24 minutes of pure heaven each time! I have no idea how much time I have spent in there, but maybe I will ask today. I was going EVERY single DAY for a while and then decided I better just cut back. LOL So now I am going every other day. Baby steps, right?

Now on to the gym! I don't really need to lose weight, BUT I seriously need some toning. I mean my chicken wing flaps really need a tone up and my booty has got to start rising towards the days sun or my tramp stamp tat is gonna fall in my crack! Bleh!

So my Mom and I joined the Anytime Fitness gym that's just down the street from me. We went and signed up on Monday and yesterday was our first day. We were suppose to meet there at 6p. I called my Mom a hundred times on her cel and she didn't answer, so I headed to her house. She proceeds to tell me she is too tired and doesn't want to go. EXCUSE ME, hello! This is our first day and you are backing out? I don't think so! I convinced her to go and she piled into my car.

We hit the treadmill first (I brought my iPod, thank you Leslie for talking me into buying it!) and we started cruising! I walked 2 miles at 4mph on the 2.5 level (hilly sort of, lol). I was breakin' a wee bit of a sweat, I am not gonna lie! My Mom ditched her treadmill at about 1-mile then walked around the gym checking things out. When I got done on my treadmill she was on the stair machine. So I hopped on board the one with the arm thingies. I LOVE THIS MACHINE!!! I was bookin' it man! I did 2.5 miles on level 5 resistance so that made about 3500 steps. I just kept telling myself.... keep going biotch, keep going!!!

About half way through my stairmachine workout my Mom decided she shouldn't just sit there so she hit the treadmill again. YAY MOM! She recently lost 45 pounds and needs to start working out. I am going to have to keep on her about this because she HATES to work out even though she used to be a body builder. We finished up and chatted with one of the trainers there. He's going to give
us the little orientation tonight. Can I just tell you.... they have 4 male trainers there.... and..... yeah see, I don't even have to say a word! LOL Do you think it would be odd if I asked to take all their pictures? OMG, yummy!!!!!

Maybe tomorrow I will post a little gym update again cause I know it's riveting and you guys want to know about it. :)

Here's a little shot of the tat by request of LisaW (no crack included!)
It's suppose to say "Sister" (my sister got the same one on her foot), but I have translated it by way of the internet and it says "Elder Sister". LOL, which works for me cause I am the older sister, but I haven't the heart to tell my Sister what it really says. LOL

Ahhhhhhhhhh the cute owl bag sold!!! The owner of the new bag is on a jet plane coming back from CHA and couldn't purchase it through my shop so I took it down for her and we are taking care of business when she gets home.
But never fear, I am creating more... like a girlie owl, here's a little peek!
Isn't she super cute?




10 Comments:

At 2/13/2008 8:59 AM , Blogger LisaW said...

This just cracked me up!!!!

I mean my chicken wing flaps really need a tone up and my booty has got to start rising towards the days sun or my tramp stamp tat is gonna fall in my crack! Bleh!

Perhaps you should share with a picture of your tramp stamp tat...but be sure to leave out the crack!

 
At 2/13/2008 4:02 PM , Anonymous Anonymous said...

I LOVE the little girlie owl!!!!

Michelle @ AMM

 
At 2/13/2008 4:06 PM , Blogger Danielle said...

Holy cuteness!! Love that owl!!
Dani

 
At 2/13/2008 4:27 PM , Blogger LisaW said...

Thanks for leaving out the ummmm...CRACK! If I ask for a million dollars will you give that to me too?

Nice tat!

And the owl is simply adorable!!!

 
At 2/13/2008 4:29 PM , Blogger Amy W. said...

awww she is super cute! too funny about the tat and what it means...i took my two younger sisters and we all got a small japanese symbol that says "sisters" (well, that is what they told us anyway...i'm afraid to learn different). we got them all put on the same outter ankle area.

good for u going to the gym and i'm about ready to start 'baking' in the beds...i'm tired of this chalk colored skin. lol ;)

 
At 2/13/2008 5:21 PM , Blogger Waleska said...

LOL you crack me up! love the owl :)

 
At 2/13/2008 6:43 PM , Blogger baberry said...

I love your blog. Fun, fun, fun! And the bags are just too cute. Now off to go stalk you Etsy shop..ha!

Love the tat, but I would never put anything in a language that wasn't my native tongue. I've heard horror stories and with my luck I would get my tattoo artist would be a terrible speller.

 
At 2/13/2008 6:53 PM , Blogger janet said...

You reminded me...I need to work out! (ha) Love love love the owl. It is so cute! Great colors!

 
At 2/13/2008 8:13 PM , Blogger Tammy Gray said...

That girlie owl is sooooooo cute! You need to come to Florida, girl!!!

 
At 9/25/2012 5:42 AM , Blogger Marry liza said...

Commercial Fitness equipment including treadmills, ellipticals, bikes and custom strength equipment. You can find our nearest provider for Fitness equipment orlando.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home